NatiBuczi
PrzepisyKolacjeSzybkie spaghetti z indykiem

Szybkie spaghetti z indykiem

Spaghetti w wersji fit, ale w smaku jak tradycyjne. 

Porcja ze zdjęcia dostarcza 524 kcal w tym 80g makaronu (ważymy na sucho) + 20g sera mozzarella

Przepis:

  • mięso mielone z piersi indyka (400 g)
  • łyżka oleju (10 ml)
  • przyprawy do mięsa: do pieczonego kurczaka, oregano, zioła toskańskie, słodka papryka, czosnek niedźwiedzi, pieprz,
  • słoik sosu pomidorowego spaghetti (500 g)
  • 3 ząbki czosnku (15 g)
  • pęczek świeżej bazylii
  • 1 cebula pokrojona w drobną kostkę (100 g)
  • bulion warzywny w słoiczku (1 łyżka rozrobioną w 300 ml gorącej wody)
  • makaron spaghetti pełnoziarnisty (80 g)/porcja


Sposób przygotowania:

  1. Na patelni rozgrzewam olej, dodaję cebulę, mięso oraz przyprawy.
  2. Gdy mięso się podsmaży dodaję wyciśnięty czosnek, podsmażam minutę i zalewam bulionem oraz dodaję sos boloński.
  3. Przykrywam na 10 minut, duszę, a następnie odkrywam i czekam ok. 15 minut, aż smaki „sobą przejdą” i woda odparuje.
  4. Odcedzam makaron, do makaronu dodaję 1/4 porcji sosu, wszystko dokładnie mieszam.
  5. Całość podaję z tartym serem mozzarella i świeżą bazylią.


Pyszny i zdrowy obiad w 30 minut gotowy na dwa dni. Kocham spaghetti i nie wyobrażam sobie bez niego mojej diety.

 

Dodaj komentarz

Top