Premiera e-booka: ekspresowa dieta pudełkowa w 3 wariantach kalorycznych 50% taniej

 Dni
 Godzin
 Minut

Regulamin serwisu

§1 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady składania zamówień, dokonywania zakupu produktów oraz usług, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną oraz korzystania z publikacji elektronicznych za pomocą sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.natibuczi.pl
  2. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania z Serwisu i Sklepu internetowego prowadzonego pod nazwą https://natibuczi.pl/ jest Natalia Buczyńska – Pizoń prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą NatiBuczi Natalia Buczyńska-Pizoń, ul. Abramowicka 52a, 20-391 Lublin, NIP: 9462740635, REGON: 528678970.
  3. Dane przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych, a także ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Polityka cookies została umieszczona na stronie: https://natibuczi.pl/polityka-cookies/
  5. Polityka prywatności została umieszczona na stronie https://natibuczi.pl/polityka-prywatnosci/
  6. Regulamin świadczenia usług dietetycznych został umieszczony na stronie https://natubuczki.pl/regulamin-swiadzczenia-uslug-dietetycznych/

§2 DEFINICJE

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony w ramach Serwisu, dostępny pod adresem https://natibuczi.pl/sklep/, za pośrednictwem, którego Użytkownik może dokonywać zakupów określonych Produktów;
  2. Serwis – serwis dostępny pod adresem https://natibuczi.pl/, za pomocą którego Użytkownik może przeglądać zawartość postów zamieszczanych na blogu prowadzonego w ramach Serwisu, zapisać się na newsletter lub skontaktować się z Administratorem danych osobowych;
  3. Administrator danych osobowych lub Administrator– podmiot, który decyduje o celu i środkach przetwarzania danych, w niniejszej polityce rozumie się przez to: Natalię Buczyńską – Pizoń prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą NatiBuczi Natalia Buczyńska-Pizoń, ul. Abramowicka 52a, 20-391 Lublin, NIP: 9462740635, REGON: 528678970
  4. Kupujący – osoba, która dobrowolnie korzysta z usług i treści dostępnych w Serwisie i Sklepie, tj. przegląda strony Serwisu i Sklepu, składa zamówienie w Sklepie, rejestruje się, zapisuje się na bezpłatny newsletter lub kontaktuje się z właścicielem Sklepu poprzez formularz kontaktowy, w tym w celu zamówienia konsultacji dietetycznej;
  5. Dane osobowe – wszelkie informacje, które bez nadmiernego czasu i kosztu mogą doprowadzić do identyfikacji osoby fizycznej, w tym jej dane identyfikacyjne, adresowe i kontaktowe;
  6. Produkt – Plik, w tym e-book – plik elektroniczny zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument, który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .ePUB, .MOBI. Każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny;
  7. Sprzedawca – Natalia Buczyńska-Pizoń prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą NatiBuczi Natalia Buczyńska-Pizoń, ul. Abramowicka 52a, 20-391 Lublin, NIP: 9462740635, REGON: 528678970;
  8. Polityka prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą;
  9. Polityka cookies – dokument opisujący gromadzenie i przetwarzanie małych plików, które odbywa się w trakcie korzystania z Serwisu;
  10. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  12. KlientKonsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  13. Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
  14. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: https://natibuczi.pl/sklep/
  15. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
  16. Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
  17. Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, np. e-booki, dostępne za pośrednictwem sklepu internetowego zawierające treści, obrazy, zdjęcia, dźwięki, stanowiące utwory w rozumieniu ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa majątkowe przysługują Sprzedawcy;
  18. Reklamacja – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Produktu cyfrowego z umową.
  19. Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednie wyrażoną zgodą.

§3 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży Produktów, korzystania z Treści cyfrowych oraz świadczenia przez Sprzedawcę usług obejmujących w szczególności sprzedaż Treści cyfrowych (e-booków).
  2. Kupujący korzystając ze Sklepu oraz Serwisu potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu oraz że akceptuje jego postanowienia.
  3. Sklep oraz Serwis objęte są autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, jak również układy elementów i formularze stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Bezwzględnie zabronione jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Kupującego Sklepu oraz Serwisu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  5. Sprzedawca oświadcza, że nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu oraz Serwisu w celu prowadzenia przez Kupującego działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu, działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy, a także działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  6. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  7. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  8. Sprzedawca jest podatnikiem zwolnionym od podatku od towarów i usług (VAT).
  9. Sprzedawca wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego.
  10. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty zgodne z umową.
  11. Dostarczenie Produktów cyfrowych odbywa się poprzez sieć Internet.
  12. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Produktów, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
  13. Kupującym może być:
    1. osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    2. osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i posiada zgodę opiekuna prawnego na zawarcie umowy;
    3. osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
  14. Usługi świadczone przez Sprzedawcę przeznaczone są wyłącznie na użytek własny Kupujących. Kupujący nie mogą ich wykorzystywać w części lub całości do jakichkolwiek innych celów, a w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub poglądowych.
  15. Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu i Serwisu zgodnie z obowiązującym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
  16. Kupującemu korzystającemu ze Sklepu oraz Serwisu nie wolno:
    1. nadużywać środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu oraz Serwisu, świadczeniu usług, korzystaniu z publikacji elektronicznych;
    2. upubliczniać materiałów lub informacji, do których przysługują Sprzedawcy prawa majątkowe;

§4 WARUNKI TECHNICZNE

  1. Do korzystania ze Sklepu, Serwisu oraz zakupionych Produktów, w tym Treści cyfrowych niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
    1. urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
    2. odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej;
    3. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
  2. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
    1. aktualny system antywirusowy;
    2. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall);zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa;
    3. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
    4. oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego Produktu do odczytu format, jak: .e PUB, .MOBI.
  3. Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika nie z cech środowiska cyfrowego Konsumenta lub Klient-Konsumenta i braku jego kompatybilności.
  4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
  5. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
  6. Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu oraz Serwisu i świadczonych usług oraz Treści cyfrowych było możliwe na wszystkich popularnych typach systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze względów technologicznych, mogą czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu internetowego, oferowanych usługach i publikacji elektronicznych.
  7. Kupujący mogą uzyskać pomoc techniczną związaną z problemami podczas korzystania ze Sklepu oraz Serwisu poprzez kontakt drogą elektroniczną na adres kontakt@natibuczi.pl (właściciel serwisu odpowiada w godzinach od 10 do 16 w dni powszednie (właściciel nie jest dostępny w czasie urlopów i w święta).

§5 ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu można składać dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia Zamówienia Kupujący musi wejść na Serwis, następnie przejść do Sklepu i dokonać niżej wskazanych czynności:
    1. wybrać jedną lub kilka pozycji Produktów, usług lub Treści cyfrowych poprzez opcję „dodaj do koszyka”;wybrać polecenie „Przejdź do kasy”;
    2. wysłać zamówienia w formie elektronicznej poprzez wybór polecenia „przejdź do płatności”;
    3. wypełnić elektroniczny formularz zamówienia w sposób kompletny i zgodny z faktami, w tym szczególnie podać swoje imię i nazwisko, kraj, adres email oraz adres do dostawy, numer telefonu;
    4. ewentualnie zaznaczyć dołączenie do newslettera (w drodze kliknięcia w odpowiednie okienka tzw. „Checkbox”);
    5. wybrać metodę płatności;
    6. zaakceptować regulamin Sklepu (w drodze kliknięcia w odpowiednie okienka tzw. „Checkbox”);
    7. opcjonalnie wyrazić zgodę na dostarczenie Produktu/Treści cyfrowej lub realizację Usługi przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Kunsumenta/Konsumenta-Klienta, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Produkt/Treść cyfrową usługa zostanie zrealizowana;
    8. dokonać płatności za Zamówienie.
  3. Kupujący składając Zamówienie zobowiązany jest do zamieszczenia w formularzu zamówienia wszystkich danych pozwalających na jego identyfikację oraz nawiązanie kontaktu, w szczególności numeru telefonu, adresu oraz adresu poczty elektronicznej.
  4. Po prawidłowym złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia może zostać dokonane także poprzez potwierdzenie telefoniczne. Brak potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonego Zamówienia pod względem jego prawidłowości i rzetelności, a także prawo do jego anulowania w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, co do jego prawidłowości lub rzetelności.
  6. Jeżeli Zamówienie złożone przez Kupującego i zawiera braki lub jest niekompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym wykorzystując informacje kontaktowe podane w formularzu zamówienia, w celu usunięcia braków lub wątpliwości. W przypadku niemożności skontaktowania się z Kupującym lub nieusunięcia dostrzeżonych braków, Sprzedawcą uprawniony jest do anulowania Zamówienia.
  7. W przypadku nieopłacenia Zamówienia w terminie 7 dni Sprzedawca anuluje Zamówienie.
  8. Każde złożone Zamówienie otrzymuje indywidualny numer, pozwalający na identyfikację Kupującego oraz przedmiotu Zamówienia.
  9. W efekcie złożenia prawidłowego Zamówienia przez Kupującego, potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę oraz zapłaty ceny dochodzi do zawarcia pomiędzy stronami umowy, na warunkach określonych Regulaminem. Zawarcie umowy potwierdzane jest wiadomością elektroniczną, zawierającą informację o wszystkich istotnych elementach zamówienia.
  10. W przypadku niemożności zrealizowania Zamówienia w terminie określonym Regulaminem Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Kupującego o zaistniałej sytuacji, wskazując inny termin realizacji Zamówienia. Kupujący może zaakceptować nowy termin realizacji Zamówienia bądź też odmówić akceptacji i zażądać zwrotu dokonanych płatności. Wyjątek stanowi przerwa świąteczna występująca w dniach od 24.12. do 6.01. każdego roku.
  11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wywołane zdarzeniami nadzwyczajnymi, takimi jak:
    1. przerwy w dostawie energii, niezawinione przez Sprzedawcę;
    2. przerwy w dostępie do Internetu, niezawinione przez Sprzedawcę;
    3. inne zdarzenia losowe, niezawinione przez Sprzedawcę.
  12. Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
  13. Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.

§6 CENY I METODY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia ceną wiążącą Kupującego jest cena podana podczas składania Zamówienia na podstronie „Koszyk”.
  2. Cena jest definiowana jako:
    1. cena regularna;
    2. cena promocyjna (cena po uwzględnieniu obniżki).
  3. Produkty dostępne są w cenach regularnych, będących zwykłą ceną, którą płaci Kupujący, jeżeli Produkt nie jest objęty rabatem, promocją, upustem, bądź inną promocją polegającą na obniżeniu ceny.
  4. Cena promocyjna to cena, którą ostatecznie płaci Kupujący przy zachowaniu korzyści przyznanych przez Sprzedawcę, wynikających np. z rabatu, promocji, upustu, bądź innej promocji polegającej na obniżeniu ceny regularnej.
  5. Kupujący może dokonać zapłaty za złożone zamówienie korzystając z następujących form płatności:
    1. poprzez system płatności online STRIPE Inc.: usługi finansowe i oprogramowanie, zarządzany przez dostawcę płatności STRIPE: usługi finansowe i oprogramowanie z siedzibą w Dublinie (Irlandia);
  6. Skorzystanie z wybranego przez Kupującego systemu płatności online wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.
  7. W związku z realizacją złożonego zamówienia Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę bez VAT. W przypadku wyboru faktury bez VAT Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury bez VAT w wersji elektronicznej w formacie PDF i dostarczenia jej na wskazany w zamówieniu adres poczty elektronicznej.
  8. Brak uiszczenia ceny wywołuje skutek, o którym mowa w §5 ust. 7 Regulaminu. W takim przypadku Sprzedawca prześle Kupującemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego.

§7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia po otrzymaniu płatności lub otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności online, w sposób określony w ofercie zamieszczonej w Sklepie, z uwzględnieniem informacji umieszczonych przez Kupującego w formularzu elektronicznym.
  2. W przypadku Zamówienia usług lub Treści cyfrowych realizacja Zamówienia odbywa się zależnie od rodzaju zamówionej usługi/Produktu/Treści cyfrowej.
  3. W odniesieniu do Zamówienia Treści cyfrowej realizacja Zamówienia odbywa się za pośrednictwem sieci Internet, poprzez wysłanie na adres wskazanej przez Klienta poczty elektronicznej wiadomości zawierającej instrukcję pobrania Treści cyfrowej. Instrukcja pobrania Treści cyfrowej wysyłana jest, zależnie od zgody Konsumenta/Klienta-Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy, niezwłocznie, bądź po upływie 14 dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia.
  4. Sprzedawca gwarantuje możliwość pobrania publikacji elektronicznej przez 14 dni od daty złożenia Zamówienia. Klient powinien w okresie wskazanym w zdaniu wcześniejszym pobrać i zachować pliki zamówionych treści cyfrowych na własnych nośnikach pamięci.
  5. Dostarczanie Produktów nie jest związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty

§8 WARUNKI TECHNICZNE DO KORZYSTANIA Z TREŚCI CYFROWYCH

  1. Każda Treść cyfrowa opatrzona jest informacją o dostępnym formacie, w jakim doszło do zapisania informacji w pliku (np. PDF, MOBI, EPUB, MP3).
  2. Przed zamówieniem Treści cyfrowej Kupujący powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym chce otworzyć plik zawierający treść cyfrową, obsługuje format w jakim ta treść została zapisana. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
  3. W przypadku problemów z dostępem do publikacji elektronicznej Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres: kontakt@natibuczi.pl

§9 PRAWA AUTORSKIE – LICENCJA

  1. Wszystkie publikacje elektroniczne, w tym Produkty oraz Treści cyfrowe, dostępne w Sklepie objęte są autorskim prawami majątkowymi i są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
  2. Kupujący zamawiając Treść cyfrową zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z Treści cyfrowej przez czas nieoznaczony, zezwalającą Kupującemu na pobranie i zapisanie Treści cyfrowej na własnych nośnikach pamięci.
  3. Kupujący nie jest uprawniony do rozpowszechniania zamówionych treści cyfrowych w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów treści cyfrowej w jakikolwiek sposób jest zabronione.
  4. Autorskie prawa majątkowe do Produktów oraz Treści cyfrowych przysługują Sprzedawcy lub innemu podmiotowi, z którym Sprzedawca zawarł stosowane umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
  5. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
  6. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
  7. Zakup Produktu/Treści cyfrowej online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
  8. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Produktu/Treści cyfrowych osoba, która dokonała naruszenia (w tym również Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
  9. W szczególności Kupującemu nie wolno:
    1. Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesionego na Produkt/Treść cyfrową;
    2. Zwielokrotniać Produktu/Treści cyfrowych lub dokonywać ich rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
    3. Udostępniać Produktu/Treści cyfrowych innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
    4. Najmować i użyczać Produktu/Treści cyfrowych, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej;
    5. Dokonywać jakiejkolwiek ingerencji w Produkt/Treść cyfrową.

§10 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ

(KONSUMENCI I KLIENCI-KONSUMENCI)

  1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta i Klienta-Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Produktu z Treścią cyfrową.
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne składane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@natibuczi.pl
  4. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać co najmniej: adres poczty elektronicznej podany przy składaniu Zamówienia, numer Zamówienia, przyczynę reklamacji, proponowany sposób rozpatrzenia reklamacji, dane kontaktowe. W przypadku zgłoszenia reklamacji niezawierającej wszystkich ww. informacji, Sprzedawca uprawniony jest do wezwania Klienta i/lub Klienta-Konsumenta do jej uzupełnienia pod rygorem odmowy rozpatrzenia reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od prawidłowego złożenia reklamacji.
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca usunie przyczynę reklamacji w terminie 14 dni roboczych.
  7. Produkt jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi i/lub Klientowi-Konsumentowi, o którym Konsument/ Klient-Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
  8. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi/Klientowi-Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  9. Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi/Klientowi-Konsumentowi.
  10. W sytuacji, gdy Sprzedawca nie dostarczy Konsumentowi/Klientowi-Konsumentowi Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, Konsument/Klient-Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument/Klient-Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.
  11. Konsument/Klient-Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku (ust. 10.), jeżeli:
    1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej lub
    2. Konsument/Klient-Konsument i Sprzedawca zgodnie ustalili lub z okoliczności zawarcia Umowy sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta/Klienta-Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
  12. W przypadku, gdy ma to zastosowanie, Konsument/Klient-Konsument jest informowany o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży oraz otrzymuje je przez czas:
    1. dostarczania Treści cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
    2. zasadnie oczekiwany przez Konsumenta/Klienta-Konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli Umowy sprzedaży przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej jednorazowo lub częściami.
  13. Jeżeli Konsument/Klient-Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji zgodnie z ust. 12 powyżej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
    1. Konsument/Klient-Konsument został poinformowany o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
  14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w postanowieniach powyższych, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową sprzedaży określonych w ustępach powyższych, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Treści cyfrowej.
  15. Treść cyfrową Sprzedawca dostarcza w wersji, o której Konsument/Klient-Konsument jest informowany przed zawarciem Umowy sprzedaży.
  16. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta/Klienta-Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  17. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
  18. Domniemanie określone w ust. 17 nie ma zastosowania, jeżeli: środowisko cyfrowe Konsumenta/Klienta-Konsumenta nie jest zgodne (kompatybilne) z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował Konsumenta/Klienta-Konsumenta w sposób zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;
  19. Konsument/Klient-Konsument, poinformowany w zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta/Klienta-Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
  20. Konsument/Klient-Konsument uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dotyczącej przebiegu transakcji lub niezgodności zamówionego produktu, usługi lub publikacji elektronicznej ze złożonym zamówieniem.
  21. Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument/Klient-Konsument może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia do jej zgodności z Umową sprzedaży (żądanie naprawy bądź wymiany).
  22. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej z umową oraz wartość Treści cyfrowej zgodnych z Umową sprzedaży.
  23. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta/Klienta-Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Klienta-Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
  24. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży ponosi Sprzedawca.
  25. Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument/Klient-Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów; 
    2. Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży; brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży;
    3. brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w §10 ust. 21 i 22 Regulaminu;
    4. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Klienta-Konsumenta.
  26. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Treści cyfrowej zgodnej z Umową sprzedaży. Jeżeli Umowa sprzedaży stanowi, że Treść cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Treść cyfrowa pozostawała niezgodna z Umową sprzedaży.
  27. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta/Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Treści cyfrowej dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z Umową sprzedaży jest nieistotny.
  28. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży oraz Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  29. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi/Klientowi-Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta/Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży lub obniżeniu ceny.
  30. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny, o którym mowa w ust. 23, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument/Klient-Konsument, chyba że Konsument/Klient-Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

(KLIENCI)

  1. Sprzedawca zapewnia Produkty pozbawione wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę (rękojmia).
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
  3. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:
    1. żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej;
    2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 dni od jej przesłania.

§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsumentowi oraz Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu.
  2. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dotyczącej Produktu lub usługi przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta.
  3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
  4.  W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: kontakt@natibuczi.pl
  6. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę w załączeniu do Regulaminu lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  7. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  8. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji w placówce pocztowej.
  9. Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.

§12 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
    1. Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Klienta-Konsumenta;
    2. Konsument lub Klient-Konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    3. Konsument lub Klient-Konsument przyjął powyższą informację do wiadomości;
    4. Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie Treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
  2. W przypadku zamówienia Produktu, w tym Treści cyfrowej, Konsument lub Klient-Konsument, który w okolicznościach wskazanych w ust. 1 powyżej, pobierze Treść cyfrową przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie, za które jest on zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.

§13 ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII

  1. Sprzedawca umożliwia na stronach Sklepu publikowanie opinii o swoich Produktach, w tym Treściach cyfrowych. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.
  2. Opinia o Produkcie, w tym o Treści cyfrowej, może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów przez Kupującego, w tym Treści cyfrowych, w Sklepie Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie może być wystawiona przez osobę będącą Kupującym Sklepu.
  3. Dodawanie opinii przez Kupującego nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Kupujący dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  4. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Kupujących, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca wymaga, aby przed opublikowaniem opinii przeszła ona jego weryfikację. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności treści opinii z Regulaminem, a co najważniejsze – czy osoba opiniująca jest Kupującym Sklepu– w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta/podmiot dokonała zakupu w Sklepie (np. sprawdzając, czy autor opinii znajduje się w bazie Kupujących Sklepu), a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
  5. W razie powzięcia wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Kupujących lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Kupującego lub też czy dany Kupujący kupił dany Produkt, w tym Treść cyfrową, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Kupującym Sklepu.
  6. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Kupujących i nie stanowią opinii Sprzedawcy.
  7. Kupujący obowiązany jest zamieszczać opinie nienaruszające obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie.
  8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Kupującego oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Kupującego w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.

§14 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania z Serwisu i Sklepu internetowego prowadzonego pod nazwą https://natibuczi.pl/ jest Natalia Buczyńska – Pizoń prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą NatiBuczi Natalia Buczyńska-Pizoń, ul. Abramowicka 52a, 20-391 Lublin, NIP: 9462740635, REGON: 528678970.
  2. Dane przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych, a także ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Polityka prywatności została umieszczona na stronie https://natibuczi.pl/polityka-prywatnosci/

§15 NEWSLETTER

  1. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
  2. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednio wyrażoną zgodą.
  3. Kupujący, w celu skutecznego zapisu do Newslettera, jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
  4. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
  5. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
  6. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
  7. Konsument oraz Klient-Konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez przedsiębiorcę wyłącznie w celu wykonania umowy i dostarczenia newslettera.

§16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27 lipca 2024 roku.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn, a w szczególności ze względu na zmiany w obowiązujących przepisach prawa, zamiany zasad świadczenia usług, zmiany organizacyjne Sprzedawcy, podyktowanych względami technicznymi.
  3. Zmiana postanowień Regulaminu obowiązuje od momentu ich opublikowania na stronie sklepu internetowego i znajduje zastosowanie do zamówień złożonych po wejściu zmian w życie.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  5. Wszelkie spory powstałe w związku z korzystaniem przez Kupującego ze Sklepu i składanymi w nim zamówieniami rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla Sprzedawcy.
  6. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się lub zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.