BLACK FRIDAY w Natibuczi! Promocje do -70% tylko do 3.12! 🛒

 Dni
 Godzin
 Minut

Natibuczi

Współpraca biznesowa

Skorzystaj z mojego doświadczenia i wszechstronnej wiedzy, by wspólnie stworzyć strategię marketingową i treści dla Twojej marki.

Wykształcenie i doświadczenie

Doktor Nauk Społecznych w dyscyplinie Nauki o Zarządzaniu i jakości.

Doświadczenie:

dr Natalia Buczyńska-Pizoń

Zrealizowane współprace

User-Generated Content

UGC

Tworzę treści typu UGC (User-Generated Content) dla marek, co pozwala na autentyczne i angażujące prezentowanie produktów lub usług poprzez perspektywę realnych użytkowników. Moje podejście do UGC polega na tworzeniu treści, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również autentyczne i zgodne z wartościami marki, co zwiększa zaufanie i zaangażowanie odbiorców. Podchodzę do UGC jako do nowej formy marketingu szeptanego. Jest to najbardziej autentyczna forma promocji, ponieważ jest tworzona przez ludzi, którzy najbardziej kochają twoją markę.

Usługi

Usługi biznesowe

Wszystkie dostępne usługi wyceniane są indywidualnie po konsultacji biznesowej.

Audyt social mediów jest dla firm, które chcą lepiej zrozumieć i poprawić swoje działania na platformach społecznościowych. Dzięki niemu można ocenić, co działa, a co nie, i dostosować strategie, aby lepiej angażować odbiorców i zwiększać zasięg. Regularny audyt pomaga śledzić trendy i optymalizować zasoby, co prowadzi do bardziej efektywnego marketingu.

Szkolenie indywidualne z zakresu social media polega na dostarczaniu spersonalizowanej wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania i rozwijania profili społecznościowych. Podczas szkolenia omawiane są strategie, narzędzia i techniki dostosowane do specyficznych potrzeb i celów uczestnika, co pozwala na optymalizację działań i osiąganie lepszych wyników w mediach społecznościowych

Szkolenie grupowe z zakresu social mediów polega na przekazywaniu wiedzy i umiejętności związanych z zarządzaniem i rozwijaniem profili społecznościowych w formie warsztatów dla większej liczby uczestników. Podczas szkolenia omawiane są strategie, narzędzia i techniki, a także najlepsze praktyki i przykłady z branży, co umożliwia uczestnikom naukę poprzez interakcję, dyskusje oraz praktyczne ćwiczenia w grupie.

Usługa tworzenia strategii marketingowej z zakresu e-marketingu i social mediów polega na kompleksowym opracowaniu planu działań online, dostosowanego do specyficznych potrzeb i celów klienta. Proces ten obejmuje analizę rynku i konkurencji, identyfikację grupy docelowej, wybór odpowiednich kanałów komunikacji.

Statystyki

NatiBuczi w sieci

Instagram

Zasięg posta:  średnio 60 (max. 100k)

Reels

Zasięg Reels: średnio 50 k (max. 1 mln)

Stories

Zasięg IGS:  średnio 15k (max. 30 k)

TikTok

Zasięg Tik Tok: średnio 70 k (max. 2 mln)

Publikacje naukowe:

"Social media as an element of brand communications"

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, Видавництво Львівської політехніки 273-278, Lwów, 2017.

"Wpływ internetu i mediów społecznościowych na zachowania konsumentów"

Marketing XXI wieku. Konsument – Komunikacja – Przewaga konkurencyjna.” Wydawca: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2017.

"Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji z nabywcą marki"

„Marketing XXI wieku. Konsument – Komunikacja – Przewaga konkurencyjna.” Wydawca: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2018.

"Postrzeganie gospodarki obiegu zamkniętego przez młodych konsumentów"

Skrzypek E. (red.), Jakość szansą na lepszy świat – uwarunkowania i konsekwencje, Wydział Ekonomiczny UMCS, Lublin 2020, (artykuł współautorski z Antoniną Gavryshkiv, udział autorski 50%).

"Promowanie idei zero waste przez Polskie Towarzystwo Zero Waste jako wsparcie modelu gospodarki cyrkularnej"

Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2019. 3

"Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne"

„Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw”, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, 2019, (20 punktów, w wykazie czasopism naukowych i wydawnictw MNiSW).

"Świadomość ekologiczna respondentów w kontekście koncepcji zero waste"

Praca zbiorowa pt. „Nowe trendy społeczno-ekonomiczne, a rozwój przedsiębiorstwa” pod redakcją naukową Pawła Antonowicza, Ewy Malinowskiej, Jędrzeja Ścińskiego, Ulyany Zaremby

"Świadomość ekologiczna respondentów w kontekście koncepcji zero waste"

Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Warszawa-Rzeszów2021. (20 punktów, w wykazie czasopism naukowych i wydawnictw MNiSW).

"Influencer marketing jako kanał komunikacyjny w ramach systemu CRM"

w recenzowanej monografii naukowej „Gospodarka oparta na wiedzy – wybrane problemy”, Wydawca: Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny, UMCS Lublin 2020.

"The Promotion of Zero-Waste Concept by Influencers in Social Media"

Zarządzanie Publiczne (Public Governance), No. 2 (52) /2020, Kraków 2020, (20 punktów, w wykazie czasopism naukowych i wydawnictw MNiSW).

"Organizacja wirtualna"

[w:] Skrzypek E. (red.), Modele organizacyjne w warunkach rewolucji 4.0, Wydział Ekonomiczny UMCS, Lublin 2021

"Rozwój rynku e-grocery w kontekście żywności ekologicznej"

zakwalifikowany do druku w monografii pt. Współczesna gospodarka – wyzwania, dylematy, perspektywy rozwoju, tom II pod redakcją Magdaleny Byczkowskiej, Ewy Chomać-Pierzyckiej i Anny Mierzejewskiej.

"Innowacje w żywności produkcji ekologicznej"

Skrzypek E., Mącik R. (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku, Wydział Ekonomiczny UMCS, Lublin 2022, s. 39-47, (ISBN 978-83-65046-20-8).

"Marketing communication about ecological products in Poland"

po uzyskaniu pozytywnej recenzji został przyjęty do publikacji w recenzowanej monografii zbiorowej pod roboczym tytułem Nauki humanistyczne i społeczne w pespektywie interdyscyplinarnej, T. 2, pod redakcją naukową Dawida Kobylańskiego, Wydawnictwo Naukowe Archae Graph, (ISBN: 978-83-67527-42-2).

"Green Shopping: Do Consumers Think About the Environment When Making Purchasing Decisions?"

Vol. 5 No. 2 (2022): Media and Social Communication Czasopismo „Com.Press” jest wydawane przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej oraz Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i znajduje się w ministerialnym wykazie czasopism naukowych.

Udział w konferencjach naukowych:

Referat "Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji z nabywcą marki"

Wygłoszenie referatu w ramach I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Social Media Marketing,” Promowanie ekologii w mediach społecznościowych na przykładzie sieci sklepów IKEA”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 26.03.2021, Lublin (referat współautorski, udział autorski 50%).

Referat "Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki Neo 4 Nail w wybranych mediach społecznościowych na przykładzie badań własnych"

Wygłoszenie referatu w ramach V Ogólnopolskiej Konferencji Młodych Naukowców „Współczesne dylematy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw – teoria i praktyka, pt.: „Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki Neo 4 Nail w wybranych mediach społecznościowych na przykładzie badań własnych”, 14 – 15 czerwca 2019 r, Sopot.

Referat "Influencer marketing jako komunikacyjny system CRM"

Wygłoszenie referatu w ramach XI Środowiskowej Konferencji Doktorantów. Gospodarka. Technologia. Społeczeństwo pt.: „Influencer marketing jako komunikacyjny system CRM”, 20. 09. 2019 r, Poznań.

Udział "Make Learn and TIIM International Conference”"

Udział w międzynarodowej konferencji „Make Learn and TIIM International Conference” 15 – 17. 05.2019 r. Portotoz, Słowenia.

Referat "The 2019 Seventh Annual Humanistic Management Conference

Wygłoszenie referatu w ramach „The 2019 Seventh Annual Humanistic Management Conference” pt.: “Building consumer awareness through the promotion of zero waste ideologies by influencers in social media”, 11.10.2019 r., Kraków.

Referat "Promowanie idei zero waste poprzez wybranych influencerów na przykładzie medium społecznościowego Instagram"

Wygłoszenie referatu w ramach III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Marketing XXI wieku, „Promowanie idei zero waste poprzez wybranych influencerów na przykładzie medium społecznościowego Instagram”, 15.11.2019, Lublin

Referat "Wykorzystanie idei zero waste przez influencerów w celu budowania świadomości działań proekologicznych na przykładzie wybranych mediów społecznościowych"

Wygłoszenie referatu w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Forum rozwoju ekonomicznego Polski, pt.: „Wykorzystanie idei zero waste przez influencerów w celu budowania świadomości działań proekologicznych na przykładzie wybranych mediów społecznościowych”, 21-22.11.2019, Lublin.

Referat "Influencer marketing jako kanał komunikacji w ramach systemu CRM"

Wygłoszenie referatu w ramach XIX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Gospodarka oparta na wiedzy, pt.: „Influencer marketing jako kanał komunikacji w ramach systemu CRM”, 25.09.2020 r., Lublin. 

Referat "Postrzeganie gospodarki obiegu zamkniętego przez młodych konsumentów"

XXII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Jakość nadzieją na lepszy świat Quality&Hope 2020, pt.: „Postrzeganie gospodarki obiegu zamkniętego przez młodych konsumentów”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 27.11. 2020, Lublin (autorski udział 50%).

Referat "Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych"

Wygłoszenie referatu w ramach V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Marketing XXI wieku, „Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 27.11. 2020, Lublin.

Referat "Rola influencerów w szerzeniu świadomości ekologicznej"

Wygłoszenie referatu w ramach IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Marketing XXI wieku, pt.: „Rola influencerów w szerzeniu świadomości ekologicznej”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 27.11.2020, Lublin.

Referat "Wykorzystanie idei zero waste przez influencerów 5 w celu budowania świadomości działań proekologicznych na przykładzie wybranych mediów społecznościowych"

Wygłoszenie referatu w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Forum rozwoju ekonomicznego Polski, pt.: „Wykorzystanie idei zero waste przez influencerów 5 w celu budowania świadomości działań proekologicznych na przykładzie wybranych mediów społecznościowych”, 21-22.11.2019, Kraków.

Referat "Promowanie ekologii w mediach społecznościowych na przykładzie sieci sklepów IKEA"

Wygłoszenie referatu w ramach I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Social Media Marketing,” Promowanie ekologii w mediach społecznościowych na przykładzie sieci sklepów IKEA”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 26.03.2021, Lublin (referat współautorski, udział autorski 50%).

Referat "Influencer marketing jako forma kształtowania wizerunku firmy na wybranych przykładach"

Wygłoszenie referatu w ramach I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Social Media Marketing, pt.: „Influencer marketing jako forma kształtowania wizerunku firmy na wybranych przykładach”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 26 marca 2021, Lublin.

Referat "Organizacja wirtualna"

Wygłoszenie referatu w ramach XX Ogólnokrajowej Konferencji Naukowej Modele organizacyjne w warunkach rewolucji 4.0, pt.: „Organizacja wirtualna”, Wydział Ekonomiczny UMCS – 14 maja 2021, Lublin.

Referat "Przykłady kryzysu w mediach społecznościowych w Polsce"

Wygłoszenie referatu I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych, pt.: „„Przykłady kryzysu w mediach społecznościowych w Polsce” Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, 12.03.2021, Kraków.

Referat "Gospodarka cyrkularna jako odpowiedź na zanieczyszczenie środowiska"

Wygłoszenie referatu w ramach VIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Innowacje i problematyka współczesnego świata ekonomii, finansów i rachunkowości pt.: „Gospodarka cyrkularna jako odpowiedź na zanieczyszczenie środowiska”, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – 13.05.2021, Lublin.

Referat "Współpraca nauki i Biznesu szansą rozwoju gospodarki"

X Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Skuteczność w Biznesie” organizowanej przez Wydział Ekonomiczny Akademii im. Jakuba Paradyża pod hasłem „Współpraca nauki i Biznesu szansą rozwoju gospodarki”. Temat referatu: Rozwój rynku e-grocery w kontekście żywności ekologicznej w Polsce,” Gorzów Wielkopolski 14 grudnia 2021.

Referat "Ekonomia ekologiczna a gospodarka cyrkularna

IX Międzynarodowa Konferencja naukowa aktualna problematyka współczesnego świata ekonomii, finansów i rachunkowości”. Temat referatu: „Ekonomia ekologiczna a gospodarka cyrkularna, Lublin, 19 maja 2022.

Referat "Znaczenie żywności ekologicznej w turystyce"

Ogólnopolska Konferencja Studencko- Doktorancka „Współczesne trendy w turystyce szansę perspektywy zagrożenia”. Temat referatu: „Znaczenie żywności ekologicznej w turystyce”, Lublin18 marca 2022.

Referat "Influencer marketing w praktyce z perspektywy twórcy"

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Social Media Marketing”. Temat referatu: „Influencer marketing w praktyce z perspektywy twórcy”, Lublin 25-26.03.2022.

Referat "Przewaga konkurencyjna e-commerce w Polsc"

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Social Media Marketing”. Temat referatu: „Przewaga konkurencyjna e-commerce w Polsce”, Lublin 25-26.03.2022.

Referat "Innowacje w produktach żywności ekologicznej"

I Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Innowacje i wyzwania zarządzania zasobami ludzkimi”. Temat referatu: „Innowacje w produktach żywności ekologicznej”, Lublin 2 czerwca 2022.

Referat "Promowanie żywności ekologicznej w mediach społecznościowych na przykładzie marki Soligrano"

V Ogólnopolska Konferencja Naukowa Marketing XXI wieku”, Promowanie żywności ekologicznej w mediach społecznościowych na przykładzie marki Soligrano”, Lublin 26 listopada 2021.

Referat "Influencer marketing z dwóch perspektyw - teoria i praktyka"

V Ogólnopolska Konferencja naukowa Marketing XXI wieku,” Influencer marketing z dwóch perspektyw – teoria i praktyka” Lublin 26 listopada 2021.

Referat "Komunikacja marketingowa produktów ekologicznych w Polsce"

V Seminarium Młodych Medioznawców i Komunikologów. Temat referatu: „Komunikacja marketingowa produktów ekologicznych w Polsce” Kraków 27.11.2021

Referat "Gospodarka obiegu zamkniętego - charakterystyka i przykłady"

International Conference „Contemporary Problems of Law & Economics”. Temat referatu: „Gospodarka obiegu zamkniętego – charakterystyka i przykłady”. Poznań 27 listopada 2021.

Referat "Design thinking: innowacyjne projektowanie żywności w myśl koncepcji gospodarki cyrkularnej"

IV Konferencja Naukowa WIAD22 „Połączony świat”, temat referatu: „Design thinking: innowacyjne projektowanie żywności w myśl koncepcji gospodarki cyrkularnej”, Toruń 5-6 marca 2022.