Natibuczi
Współpraca biznesowa
Skorzystaj z mojego doświadczenia i wszechstronnej wiedzy, by wspólnie stworzyć strategię marketingową i treści dla Twojej marki.
Wykształcenie i doświadczenie
Doktor Nauk Społecznych w dyscyplinie Nauki o Zarządzaniu i jakości.
- Dietetyk - licencjat: Zastosowanie indeksu glikemicznego w dietoterapii zespołu policystycznych jajników (PCOS), trądziku pospolitym, insulinooporności i otyłości
- Zarządzanie: licencjat spec. Reklama i nowoczesne formy komunikacji marketingowej
- Zarządzanie magister spec. Zarządzanie marką i wizerunkiem firmy
- Produkcja medialna spec. Realizacja filmowo-telewizyjna
Doświadczenie:
- specjalista ds. komunikacji w Biomed Lublin S.A (kwiecień 2019-lipiec 2020)
- staż w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Departamencie Promocji i Turystyki w Oddziale Public Relations) (luty 2019-kwiecień 2019)
- nauczyciel akademicki, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (2019-2023)
- nauczyciel akademicki, Uniwersytet Medyczny w Lublinie (2021-2023)
dr Natalia Buczyńska-Pizoń
Zrealizowane współprace
User-Generated Content
UGC
Tworzę treści typu UGC (User-Generated Content) dla marek, co pozwala na autentyczne i angażujące prezentowanie produktów lub usług poprzez perspektywę realnych użytkowników. Moje podejście do UGC polega na tworzeniu treści, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również autentyczne i zgodne z wartościami marki, co zwiększa zaufanie i zaangażowanie odbiorców. Podchodzę do UGC jako do nowej formy marketingu szeptanego. Jest to najbardziej autentyczna forma promocji, ponieważ jest tworzona przez ludzi, którzy najbardziej kochają twoją markę.
Usługi
Usługi biznesowe
Wszystkie dostępne usługi wyceniane są indywidualnie po konsultacji biznesowej.
Audyt social mediów jest dla firm, które chcą lepiej zrozumieć i poprawić swoje działania na platformach społecznościowych. Dzięki niemu można ocenić, co działa, a co nie, i dostosować strategie, aby lepiej angażować odbiorców i zwiększać zasięg. Regularny audyt pomaga śledzić trendy i optymalizować zasoby, co prowadzi do bardziej efektywnego marketingu.
Szkolenie indywidualne z zakresu social media polega na dostarczaniu spersonalizowanej wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania i rozwijania profili społecznościowych. Podczas szkolenia omawiane są strategie, narzędzia i techniki dostosowane do specyficznych potrzeb i celów uczestnika, co pozwala na optymalizację działań i osiąganie lepszych wyników w mediach społecznościowych
Szkolenie grupowe z zakresu social mediów polega na przekazywaniu wiedzy i umiejętności związanych z zarządzaniem i rozwijaniem profili społecznościowych w formie warsztatów dla większej liczby uczestników. Podczas szkolenia omawiane są strategie, narzędzia i techniki, a także najlepsze praktyki i przykłady z branży, co umożliwia uczestnikom naukę poprzez interakcję, dyskusje oraz praktyczne ćwiczenia w grupie.
Usługa tworzenia strategii marketingowej z zakresu e-marketingu i social mediów polega na kompleksowym opracowaniu planu działań online, dostosowanego do specyficznych potrzeb i celów klienta. Proces ten obejmuje analizę rynku i konkurencji, identyfikację grupy docelowej, wybór odpowiednich kanałów komunikacji.
Statystyki
NatiBuczi w sieci
Zasięg posta: średnio 60 (max. 100k)
Reels
Zasięg Reels: średnio 50 k (max. 1 mln)
Stories
Zasięg IGS: średnio 15k (max. 30 k)
TikTok
Zasięg Tik Tok: średnio 70 k (max. 2 mln)
Publikacje naukowe:
"Social media as an element of brand communications"
"Wpływ internetu i mediów społecznościowych na zachowania konsumentów"
"Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji z nabywcą marki"
"Postrzeganie gospodarki obiegu zamkniętego przez młodych konsumentów"
"Promowanie idei zero waste przez Polskie Towarzystwo Zero Waste jako wsparcie modelu gospodarki cyrkularnej"
"Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne"
"Świadomość ekologiczna respondentów w kontekście koncepcji zero waste"
"Świadomość ekologiczna respondentów w kontekście koncepcji zero waste"
"Influencer marketing jako kanał komunikacyjny w ramach systemu CRM"
"The Promotion of Zero-Waste Concept by Influencers in Social Media"
"Organizacja wirtualna"
"Rozwój rynku e-grocery w kontekście żywności ekologicznej"
"Innowacje w żywności produkcji ekologicznej"
"Marketing communication about ecological products in Poland"
"Green Shopping: Do Consumers Think About the Environment When Making Purchasing Decisions?"
Udział w konferencjach naukowych:
Referat "Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji z nabywcą marki"
Referat "Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki Neo 4 Nail w wybranych mediach społecznościowych na przykładzie badań własnych"
Referat "Influencer marketing jako komunikacyjny system CRM"
Udział "Make Learn and TIIM International Conference”"
Referat "The 2019 Seventh Annual Humanistic Management Conference
Referat "Promowanie idei zero waste poprzez wybranych influencerów na przykładzie medium społecznościowego Instagram"
Referat "Wykorzystanie idei zero waste przez influencerów w celu budowania świadomości działań proekologicznych na przykładzie wybranych mediów społecznościowych"
Referat "Influencer marketing jako kanał komunikacji w ramach systemu CRM"
Wygłoszenie referatu w ramach XIX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Gospodarka oparta na wiedzy, pt.: „Influencer marketing jako kanał komunikacji w ramach systemu CRM”, 25.09.2020 r., Lublin.