Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wczoraj była taka kolacja, a że tak nam posmakowało to połączenie, to dzisiaj do śniadania dodałam jeszcze szparagi. Jakie to jest pyszne!

Cały talerz ma 600 kcal
B:33.2 T:30.3g W:51.5g

Co mamy na talerzu:

  • 2 jajka
  • 30g wędzonego łososia
  • 50g awokado (awokado rozgniatam widelcem, dodaję 2 ząbki czosnku, przyprawę Kamis suszone pomidory i pieprz)
  • 90g szparagów - ugotowałam na parze. Wcześniej urwałam końce. Gotowałam na parze 7 minut
  • 30g sera halloumi (grillowałam na suchej patelni z dwóch stron na złoty kolor)
  • sałata, 4 pomidorki koktajlowe i 4 oliwki oraz kiełki słonecznika


Śniadanie robiłam 20 minut. Ale jest to serio dobrze spędzony czas, bo połączenie smaków jest tak dobre, że póki jest sezon na szparagi, to będę je robiła nie raz nie dwa.


Ostatnio jestem zwolenniczką dużych śniadań. Gdy jem duże śniadanie, to jem mniej w ciągu dnia.

 

 

Wiosenne śniadanie

12 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: