Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Vege burger w 5 minut.

Kochani, tutaj mamy przykład, że zdrowe, to nie zawsze mało kcal. Ja nigdy nie miałam problemu z apetytem, bardzo lubię jeść, m.in. dlatego 2 lata temu ważyłam 17 kg więcej. Dziwiłam się dlaczego nie mam efektów, jak zdrowo jem? A to właśnie dlatego, że jadłam za dużo niż mój organizm tego potrzebował - byłam na nadwyżce kalorycznej, a aktualnie jestem na 20% redukcji.

 

Aby utrzymać aktualną sylwetkę powinnam jeść ok. 2200 kcal przy mojej aktywności, ale jestem na redukcji, dlatego jem między 1800-2000 kcal. Wyliczyłam to dzięki kalkulatorom BMR (wpisz w google i wszystko masz).

To nie ważne czy jesz 5 posiłków czy 3, ważne, aby Twoja dieta Cię nie męczyła i była dopasowana do Ciebie. Ważne, aby dostarczać odpowiednią ilość białek, tłuszczy i węgli - tu w obliczeniach pomoże Ci fitatu.

Gdy jest ciepło, jem zazwyczaj 3 duże posiłki dziennie.

Burger ze zdjęcia ma 813 kcal
B:54.9g T:42.9g W:49.4g

 

Burgery roślinne @dobrakaloria kupiłam w @lidlpolska. Wystarczy je podgrzać na patelni.


Bułka jest z Biedry - wieloziarnista. Moja ulubiona. Podgrzewam na suchej patelni.


W burgerze jest jeszcze:

  • sałata rzymska
  • ogórek kiszony
  • pomidor
  • sos czosnkowy (szczypta przyprawy tzatziki Kamis, pieprz i łyżeczka joguru naturalnego)
  • dałam też resztkę sałatki z obiadu


Zdrowo nie znaczy mało kcal! Ja kiedyś jadłam do sałatki 2 łyżki oliwy (180kcal!) a w tym kurczak, ser, pestki i inne dodatki, albo pół opakowania makaronu (250g i pół kostki sera tłustego). Jeżeli masz ten problem, że odżywiasz się zdrowo i ćwiczysz, a nie chudniesz, na początek ściągnij Fitatu i zobacz, gdzie popełniasz błędy. Dieta staje się łatwiejsza, znam z autopsji.

 

 

Vege burger

12 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: