Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Porcja ze zdjęcia (cała patelnia=684g), jednak ja zjadam pół takiej porcji + do tego bułka wieloziarnista+ odrobina margaryny lub masła = B:29.3g T:26.3g W:53g

Sposób wykonania:

  1. Sztukę papryki i cebuli kroimy w kostkę, a w międzyczasie rozgrzewamy patelnię i dodajemy łyżeczkę oliwy.
  2. Warzywa smażymy do miękkości. Następnie dodajemy sos pomidorowy z bakłażanem i serem z @lidlpolska Italiamo (pół opakowania) oraz dodajemy posiekany ząbek czosnku.
  3. Dodajemy także przyprawy: zioła toskańskie, kmin rzymski, 18 ziół Ojca Mateusza, pieprz czosnkowy i odrobinę soli.
  4. Smażymy na średnim ogniu, aż woda całkiem odparuje. robimy łyżką dwa miejsca na jajko, wbijamy je i czekamy, aż jajka się zetną (ja zawsze robię z płynnym żółtkiem i w nim sobie moczę pieczywo).
  5. Wszystko posypałam natką pietruszki.

 

 

Szakszuka po mojemu

08 lutego 2021
23 lutego 2021
Domowe kuleczki a’la Lion, czyli mój ulubiony fit słodycz. Jedna kulka (dwa razy połowka ze zdjęcia) ma 106 kcal B:2.2 g T:4.3g T:13.8 g Kuleczki robi się 20 minut, a z przepisu wychodzi ich 9. Składniki: 5 wafli ryżowych (50g)
23 lutego 2021
Coś pysznego! Porcja ze zdjęcia (258g) - 1 sztuka ma 370 kcal B: 16.2g T:11.6g W:50.8g Sposób przygotowania: Parówki z Lidla, bułka z osiedlowego sklepu, zwykła pszenna. Parówkę wrzucamy na gorącą wodę, rozcinamy bułkę i wkładamy ser i parówkę. Można
23 lutego 2021
Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o spodach z Gusto Bello dostępnych w Biedronce (mają bardzo prosty skład (mąka, woda, drożdże, olej, sól). Można robić na patelni, albo w piekarniku. Ja wolę z patelni. Cała pizza ma 646 kcal B:29.1 T:25.5g

Najnowsze przepisy

Komentarze: