Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Spaghetti w wersji fit, ale w smaku jak tradycyjne. Jak podoba Ci się przepis, kliknij dwa razy w zdjęcie.

Porcja ze zdjęcia dostarcza 524 kcal w tym 80g makaronu (ważymy na sucho) + 20g sera mozzarella

Przepis:

  • 400 mięsa mielonego z piersi indyka
  • łyżka oleju
  • przyprawy do mięsa: do pieczonego kurczaka, oregano, zioła toskańskie, słodka papryka, czosnek niedźwiedzi, pieprz,
  • sos spaghetti @winiary z 790g pomidorów
  • 3 ząbki czosnku
  • pęczek świeżej bazylii
  • 1 cebula pokrojona w drobną kostkę
  • bulion warzywny @winiary w słoiczku (1 łyżka rozrobioną w 300 ml gorącej wody)
  • makaron spaghetti pełnoziarnisty


Post nie jest sponsorowany przez Winiary, taki zbieg okoliczności, jednak bardzo polubiłam te produkty.

Sposób przygotowania:

  1. Na patelni rozgrzewam olej, dodaję cebulę, mięso oraz przyprawy.
  2. Gdy mięso się podsmaży dodaję wyciśnięty czosnek, podsmażam minutę i zalewam bulionem oraz dodaję sos boloński.
  3. Przykrywam na 10 minut, duszę, a następnie odkrywam i czekam ok. 15 minut, aż smaki „sobą przejdą” i woda odparuje.
  4. Odcedzam makaron, do makaronu dodaję 1/4 porcji sosu, wszystko dokładnie mieszam.
  5. Całość podaję z tartym serem mozzarella i świeżą bazylią.


Pyszny i zdrowy obiad w 30 minut gotowy na dwa dni. Kocham spaghetti i nie wyobrażam sobie bez niego mojej diety.

 

 

Spaghetti w wersji fit

15 kwietnia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: