Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Tofu to moje odkrycie 2020 roku, jem je przynajmniej raz w tygodniu. Jest to bardzo wdzięczny produkt - tani, chłonie smaki, ma dużo białka i super smakuje, w dodatku na mało kcal, a syci na długo.

Porcja ze zdjęcia dostarcza 417 kcal
B:25.4g T:29.2g W:13.4g

Składniki na jedną porcję:

  • Opakowanie tofu wędzonego
  • Marynata: łyżka sosu sojowego, zioła tajskie, curry, papryka słodka wędzona, kurkuma, pieprz + łyżeczka oliwy do smażenia
  • 3 garście szpinaku
  • 3 łyżki kukurydzy
  • Łyżeczka pestek dyni (20g) - prażymy na suchej patelni na złoty kolor, dla lepszego smaku
  • 3 plastry suszonych pomidorów
  • Łyżeczka oliwy z oliwek do polania sałatki + przyprawy: suszone pomidory z czosnkiem i bazylią oraz czosnek niedźwiedzi + sól i pieprz do smaku

 

Sposób przygotowania:

  1. Tofu marynujemy, odstawiamy na min.15 minut, a następnie smażymy na dobrze rozgrzanej patelni.
  2. Wszystkie składniki układamy w misce, posypujemy przyprawami, pestkami dyni i polewamy oliwą z oliwek.


Jeżeli tak jak ja ograniczasz spożywanie mięsa, to tofu Ci bardzo w tym pomoże. Jest super! Znasz tofu? Lubisz? Jak tak, to koniecznie napisz mi jakie dania z jego wykorzystaniem najbardziej Ci smakują.

 

 

Sałatka z tofu

06 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: