Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zdrowy obiad w 15 minut. Polędwica z dorsza, gnocchi i warzywka. Jakie to było dobre!

Porcja ze zdjęcia dostarcza 394 kcal
B:29.7g T:8.4g W:53.2g


Przepis (wszystkie produkty są z Lidla):

  1. Gnocchi gotowe (świeże) ugotowałam zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu.
  2. W garnku do gotowania na parze na dolne piętro dałam dorsza i parowałam go 15 minut, a na górne warzywa - 150g marchewki mino, 3 różyczki brokuła i 80g fasolki szparagowej (czas gotowania warzyw to ok.10-15 minut). Ja zawsze sprawdzam, jak są jeszcze trochę twarde, ale już gotowe to wyciągam. Nie ma nic gorszego niż rozgotowane warzywa. Pamiętajmy też o tym, że większość warzyw traci swoje wartości poprzez obróbkę termiczną.
  3. Dorsza posypałam przyprawą suszone pomidory z czosnkiem i bazylią od Kamis, warzywa posypałam czarnuszką i polałam olejem tłoczonym na zimno z ostropestu.


Jakie to było pyszne i sycące. Pycha!

 

 

Polędwica z dorsza

06 stycznia 2021
15 kwietnia 2021
Curry z piersią z indyka i warzywami podawana z ryżem i świeżą kolendrą w 20 minut Porcja ze (1/4 sosu i 50 g ryżu razem 570g) dostarcza 605 kcal B:31.1g T:22.2g W:69.2g Składniki na 4 porcje: 450g piersi z indyka
15 kwietnia 2021
Sezon na kurki trwa, a że to moje ulubione grzyby, więc tak oto powstał kolejny przepis z ich wykorzystaniem. Makaron z dzisiejszego przepisy przygotowuje się 20 minut. Jest to danie niezwykle proste, ale za to jakie efektowne! Idealne, gdy chcesz
15 kwietnia 2021
Placuszki bananowo-kakaowe z czekoladą i dodatkami w 15 minut. Porcja ze zdjęcia dostarcza 490 kcal B:18.8g T:17.7g W:63.5g Same placuszki 9 szt.(190g) 334 kcal Przepis na 21 placuszków (jeden 34kcal): 2 banany 2 jajka 3 łyżki mąki (u mnie pszenna

Najnowsze przepisy

Komentarze: