Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Pełnoziarniste naleśniki z owocami do wykonania w 7 minut!

Porcja ze zdjęcia dostarcza 473 kcal
B:11.8g T:18.1g W: 66.3g


Naleśniki same w sobie mają ok. 200 kcal, dodatki mają resztę. Jednak z okazji 11k na Instagramie śniadanie było na miarę tej okazji. Dziękuję Ci bardzo, że jesteś!.

Wszystkie składniki są podane na kolejnym zdjęciu. Przesuń po naleśnikach palcem w lewo.

Przepis:

  1. Mąkę, jajko, mleko, proszek budyniowy i olej mieszamy w misce na jednolitą masę (najlepiej rózgą/mikserem/blenderem).
  2. Patelnie bardzo mocno rozgrzewamy.
  3. Ciasto naleśnikowe nalewamy łyżką wazową na patelnię i smażymy z dwóch stron.
  4. Z jednej strony smażymy tak, aż będzie można przewrócić na drugą stronę, a jak już będzie na drugiej stronie to dosłownie chwilkę - 30 sekund.


Gotowe!

 

 

Pełnoziarniste naleśniki z owocami

29 stycznia 2021
15 kwietnia 2021
Curry z piersią z indyka i warzywami podawana z ryżem i świeżą kolendrą w 20 minut Porcja ze (1/4 sosu i 50 g ryżu razem 570g) dostarcza 605 kcal B:31.1g T:22.2g W:69.2g Składniki na 4 porcje: 450g piersi z indyka
15 kwietnia 2021
Sezon na kurki trwa, a że to moje ulubione grzyby, więc tak oto powstał kolejny przepis z ich wykorzystaniem. Makaron z dzisiejszego przepisy przygotowuje się 20 minut. Jest to danie niezwykle proste, ale za to jakie efektowne! Idealne, gdy chcesz
15 kwietnia 2021
Placuszki bananowo-kakaowe z czekoladą i dodatkami w 15 minut. Porcja ze zdjęcia dostarcza 490 kcal B:18.8g T:17.7g W:63.5g Same placuszki 9 szt.(190g) 334 kcal Przepis na 21 placuszków (jeden 34kcal): 2 banany 2 jajka 3 łyżki mąki (u mnie pszenna

Najnowsze przepisy

Komentarze: