Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jeszcze rok temu nie lubiłam owsianki, bo nie przepadam za mlekiem, a moja mama czy znajomi robili sobie ją na mleku. W końcu któregoś dnia zalałam płatki owsiane wodą, dodałam ulubione dodatki i pomyślałam, jakie to szybkie, pyszne i zdrowe śniadanie! W dodatku nadaje się też idealnie do lunchbox’a.

Moja porcja ma 430 kcal.
B:10.5g, T: 12.3 g W:71.3g

Przepis:

  1. Jedno jabłko kroimy w kostkę i smażymy na rozpuszczonym maśle (ok. 1/2 małej łyżeczki - u mnie 4g), do jabłka dodałam odrobinę miodu - 1/4 łyżeczki i cynamon. Smażymy aż jabłka będę miały rumiany kolor i zrobią się miękkie.
  2. Ja dałam 70g płatków owsianych i jaglanych (błyskawicznych). Razem ok. 6 łyżek. Płatki zalewam wrzątkiem tak, aby woda wystawała ok 5 mm nad płatki i czekam z 5 min.
  3. Dodałam jeszcze do owsianki kostkę gorzkiej czekolady Wawel 70% i 1/3 łyżki masła orzechowego.
  4. Oczywiście wszystko mieszam do jedzenia.

 

 

Owsianka szarlotkowa

29 stycznia 2021
15 kwietnia 2021
Curry z piersią z indyka i warzywami podawana z ryżem i świeżą kolendrą w 20 minut Porcja ze (1/4 sosu i 50 g ryżu razem 570g) dostarcza 605 kcal B:31.1g T:22.2g W:69.2g Składniki na 4 porcje: 450g piersi z indyka
15 kwietnia 2021
Przez żołądek do serca. Jednak do stosowania cały rok, a nie tylko dzisiaj. Poczułam wiosnę patrząc na to zdjęcie. A Ty? Moja porcja ma 498 kcal B:23.8g T:32.2g W:28.9g Sposób wykonania: Rozcinam parówkę prawie do końca i zawijam w serduszko,
15 kwietnia 2021
Placuszki bananowo-kakaowe z czekoladą i dodatkami w 15 minut. Porcja ze zdjęcia dostarcza 490 kcal B:18.8g T:17.7g W:63.5g Same placuszki 9 szt.(190g) 334 kcal Przepis na 21 placuszków (jeden 34kcal): 2 banany 2 jajka 3 łyżki mąki (u mnie pszenna

Najnowsze przepisy

Komentarze: