NatiBuczi
Zdrowa dietaDietetykaKtórego e-buczka wybrać?

Którego e-buczka wybrać?

Ten wpis ma na celu wyjaśnienie czym są e-buczki, co one dają i jaki jest odpowiedni dla Ciebie. Na wstępnie jeszcze wspomnę, że aktualnie jestem w połowie studiów z dietetyki, ale wszystkie e-buczki były tworzone we współpracy z magistrem dietetyki.

Do 9 stycznia możesz kupić e-buczki -20% taniej na hasło: nowyrok

Cechy charakterystyczne e-buczków:

  • przepisy są łatwe w przygotowaniu,
  • szybkie przygotowanie dań,
  • wyliczone kalorie i makroskładniki,
  • dodatkiem jest wiedza i moje doświadczenia, które sprawiły, że schudłam 20 kg bez efektu jojo,
  • uczą zdrowych nawyków,
  • pokazują, że dieta to nie kara,
  • smakują małym i dużym,
  • są tworzone we współpracy z dietetykiem,
  • są tańszą opcją niż indywidualna dieta u dietetyka (czy nawet jedna porada).

Jadłospisy są przeznaczone dla osób zdrowych. Jednak w roku 2022 zostanie wydany e-book dla osób z insulinoopornością oraz flexitariański (elastyczny wegetarianizm).

E-buczków każdy z nich jest inny. Jeżeli chcesz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne, przejdź do tego wpisu – kliknij tutaj.

Moje efekty – 20 kg bez efektu jojo. Moje przepisy nie tylko odchudzają, ale też pomagają utrzymać sylwetkę. Dzięki temu, że jadłospisy są skomponowane z pełnowartościowych, sycących i smacznych przepisów, nie myśli się o podjadaniu.

E-buczek 40 jadłospisów

E-buczek 40 przepisów 10 jadłospisów powstał na prośbę osób gotujących z moimi przepisami na Instagramie, ale przepisy im nie wystarczały i ciągle pojawiały się prośby o stworzenie e-booka z jadłospisami. Ten e-book powstał chwile po tym, jak zrezygnowałam z pracy w zawodzie na etacie, aby zająć się moją działalnością związaną z przepisami oraz zdecydowałam się na studia z dietetyki. Zainwestowaliśmy z mężem pieniądze w stronę, sklep praz stworzenie całego e-booka. Ten e-buczek sprzedał się w największej ilości egzemplarzy i chociaż jest już dobrze ponad rok od premiery, to dalej świetnie się sprzedaje.

W e-buczku poza jadłospisami masz wskazane rady, które cały czas wykorzystuję i listy zakupów.

Jest on dla osób, które:

  • chcą mieć kontrolę na kalorycznością posiłków,
  • chcą mieć zaplanowane posiłki na kolejny dzień,
  • chcą planować zakupy i wydatki na nie,
  • lubią przygotowywać dany jadłospis raz, a mieć jedzenie na kilka dni/

Jednak jest to także produkt, dla osób, które chcą schudnąć czy przytyć. Bo chudniemy od deficytu kalorycznego, a chudniemy od nadmiaru kalorii w diecie.

Są tutaj przepisy idealne na śniadanie, obiad czy kolację. Zarówno na słono, ale także na słodko. W e-buczku znajdziesz potrawy takie jak: faszerowane papryki, makaron z łososiem, sałatki, kurczakburger, zupy, babeczki, babka bananowa, omlety i wiele innych. Wszystkie przepisy są proste w wykonaniu, jest podany orientacyjny czas, kalorie i makroskładniki każdego dania, ale także całego jadłospisu. Więcej o tym e-buczku przeczytasz tutaj – kliknij. Po kliknięciu możesz się także zapoznać z opiniami na temat tego e-buczka.

E-buczek 7 jadłospisów

E-buczek powstał, aby pokazać Ci jak może wyglądać zdrowe odżywianie. Dostarcza także podstawowej wiedzy dotyczącej zdrowego ożywiania, która została zawarta w części merytorycznej e-buczka. Natomiast jadłospis pozwoli Ci wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe do Twojego codziennego życia. W dodatku dostajesz w cenie 7 jadłospisów z pysznymi przepisami, które są zbilansowane i sprawdzone przez magistra dietetyki.

Przy tworzeniu jadłospisów bardzo ważny był też błonnik, który poprawia perystaltykę jelit. Zwracaliśmy szczególną uwagę też na indeks sytości. Te aspekty pozytywnie wpływają na metabolizm, ale też pozwalają wytrwać w postanowieniu, bo jesz po prostu normalnie, a dodatku nie chodzisz się głodna/y. Z autopsji wiem, że te aspekty są bardzo dużą barierą i zniechęcają do stosowania zdrowej diety.

Dlatego też w e-buczku znajdziesz dobrze znane przepisy, jak burger, pizza, kotlet czy tortilla z mięsem w panierce, ale w wersji, która jest dostosowana do danego zapotrzebowania kalorycznego, stylu życia. Dania są przygotowane z łatwo dostępnych składników, które można wykorzystać do przygotowywania także innych dań. 7 dni można sobie zamieniać w kolejności dni, jakie tylko Ci pasują. Chcesz w niedzielę na obiad kotleta? Nie ma problemu! Każde danie jest wyliczone na jedną porcję, tak aby łatwo można było pomnożyć składniki i przygotować obiad dla wszystkich domowników.

Więcej o e-buczku przeczytać tutaj (kliknij w wybraną opcję kaloryczną).

W ramach e-buczka dostajesz:

  • Wiedzę merytoryczną, która przyda się na start i pozwoli usystematyzować wiedzę. Dowiesz się, dlaczego warto żyć zdrowo, w dodatku jest także dodana bibliografia, która w jeszcze większym stopniu pozwoli poszerzyć Twoją widzę. Większość artykułów jest dostępnych w bazie danych Google Scholar.
  • Sporo cennych wskazówek i narzędzi ułatwiających prowadzenie zdrowego stylu życia.
  • 7 jadłospisów po 4 posiłki w ciągu dnia, które są na bazie pomysłów Patryka (mojego męża) i moich. Takie przepisy sprawiły, że mój mąż już wszystko je tak jak ja i to ze smakiem. Wszystkie przepisy jednak były liczone ilościowo i jakościowo przez dietetyka przy pomocy oprogramowania dietetycznego DietetykPro. W dodatku jestem studentką dietetyki i o wiele rzeczy pytałam prowadzących zajęcia.
  • Listę zakupów.
  • Do tego tworzyłam także dodatkowo poradnik z etapami przygotowywania trudniejszych przepisów dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z kuchnią.
  • Plansze edukacyjne na lodówkę.
  • Plansze motywacyjne.

Jeżeli chcesz pobrać darmowy fragment e-buczka 7 jadłospisów kliknij tutaj.

E-buczek 8 jadłospisów

W e-buczku są 22 przepisy podzielone na 8 jadłospisów. Wszystkie są domowe i proste w przygotowaniu. Jadłospisy składają się z 3 posiłków. Tym razem e-buczek nie posiada też dań z rybami. Znajdziesz tutaj przepisy na śniadania, obiady i kolacje. Każdy posiłek ma wyliczone makroskładniki i kalorie. Przygotowałam dla Ciebie także przepisy na słodko, które zaspokoją Twoją potrzebę na słodycze. Niektóre dania modyfikujesz na drugi dzień, aby zaoszczędzić czas, nie było nudy ani marnowania żywności. Część przepisów także się powtarza – wykonujesz danie jednego dnia i jest ono gotowe na następny. Do e-buczka jest dołączona lista zakupów, która ułatwi Twoje codzienne sprawunki. Wszystkie jadłospisy były sprawdzone przez dietetyka.

Co zawiera w sobie e-buczek:do każdego posiłku masz podany dokładny przepis,

listę zakupów,

rozpisane kalorie oraz wartości makroskładników oraz czas przygotowania,

moje wskazówki i komentarze do poszczególnych przepisów,

wszystkie przepisy są przygotowane z łatwo dostępnych produktów,

LISTĘ ZAMIENNIKÓW na owoce, warzywa i węglowodany (kaloryczność możesz sam do siebie dopasować np. w aplikacji Fitatu)

Kliknij tutaj, aby pobrać darmowy fragment e-buczka 8 jadłospisów.

E-buczek 8 jadłospisów jest dostępny w 5 wariantach kalorycznych:

E-buczek świąteczno-imprezowy

E-buczek świąteczno-imprezowy zawiera 52 przepisy na dania, które nadadzą się świetnie na stół bożonarodzeniowy, ale także na inne spotkania z bliskimi. Z przepisów można korzystać również codziennie.

W e-buczku znajdują się przepisy zarówno na dania mięsne, wegeteriańskie, ryby, słodkości, zupy, dania główne, przystawki, jak i surówki. Ponadto dodaję także listę dodatków do obiadu – tak, abyście mogli sami mogli stworzyć swoją ulubioną kompozycję na talerzu.

Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów i inspiracji na efektowny, ale zdrowy obiad. Przygotowaliśmy również desery w pucharkach, tak aby ułatwić Ci sprawę, gdy chcesz podać coś słodkiego i pysznego, ale na przygotowanie masz 15 minut. W dodatku nie musisz wtedy piec ciasta, które Ci później zostaje i często je dojadasz, bo szkoda wyrzucić. Mięsa są pieczone i możesz je wykorzystywać jako pieczeń, ale możesz również robić swoją własną wędlinę. Przepisy starałam się komponować tak, aby nie trzeba było za dużo czasu spędzać w kuchni, a przy tym przygotować pyszne, zdrowe i cieszące oko dania. W e-buczku znajdziesz także mnóstwo wskazówek odnośnie gotowania.

Ilość dań według poszczególnych kategorii:

  • rybne:13
  • mięsne: 9 +13 rybnych
  • bezmięsne: 28 (w tym słodycze i surówki)
  • sałatki:4
  • słodycze:10

Dodaj komentarz

Top