Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zdrowy, pyszny i szybki posiłek.

Porcja ze zdjęcia dostarcza 537 kcal
B:16.7g T:26.7g W:58.1g

Chleb wybieram żytni razowy pełnoziarnisty ze słonecznikiem (Piekarni Orzeł). W 100g posiada 8.3g błonnika (syci na dłużej). Z pieczywa można też zrobić grzanki.


Pasta:

  • Pół awokado rozgniatamy widelcem, a papryczkę chilli, pomidora i pół cebuli kroimy.
  • Dodałam także świeże zioła: natkę pietruszki i koperek, tak po łyżeczce.
  • Przyprawy: czosnek granulowany, pieprz, sól i suszone pomidory z czosnkiem i bazylią (Kamis).
  • Wszystko mieszamy.


Ser halloumi (30g) smażymy na suchej patelni na średnim ogniu na złoty kolor z dwóch stron.

Idealny posiłek na śniadanie, do pracy/szkoły lub na kolacje. Awokado warto jeść ze względu na jego wartości odżywcze i lecznicze- obniża cholesterol i ciśnienie krwi.

 

Lubisz awokado? Ja mam taką fazę, że jem 2-3 razy w tygodniu, a czasami częściej. Kocham ten owoc!

Po takim śniadaniu byłam najedzona od 9 do 14.

 

 

Kanapki z pastą z awokado i warzyw oraz serem halloumi

11 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: