Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zdrowe i kolorowe śniadanie w 5 minut.

Składniki:

  • serek wiejski (200g)
  • mały pomidor
  • 3 rzodkiewki
  • pół ogórka
  • pół awokado
  • bułka grahamka
  • przyprawy: sól, pieprz, a do awokado również czosnek niedźwiedzi i przyprawa Kamis Mexican Street Food.


Sposób przygotowania:

  1. Warzywa kroję i dodaję do serka.
  2. Bułkę delikatnie moczę wodą i wrzucam na suchą patelnie do momentu aż będzie zarumieniona.
  3. Awokado rozgniatam widelcem i dodaję przyprawy.


Nie raz Wam mówiłam, że śniadanie to mój największy posiłek w ciągu dnia i dzięki temu nie mam potrzeby podjadania i jem mniej na resztę posiłków. Próbowałam wiele opcji, tej się trzymam ponad pół roku i super się sprawdza. Do tego kawa i rumianek.

Porcja ze zdjęcia ma 562 kcal

B: 33.1g T:22.5g W:62.2g

Tak w ogóle serek wiejski jem tylko w takiej formie, sam mi nie smakuje, a na słodko to już całkiem odpada. Nie lubię smaku samego nabiału.

 

 

Kanapki z awokado

06 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: