Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zdrowe i kolorowe śniadanie w 5 minut.

Składniki:

  • serek wiejski (200g)
  • mały pomidor
  • 3 rzodkiewki
  • pół ogórka
  • pół awokado
  • bułka grahamka
  • przyprawy: sól, pieprz, a do awokado również czosnek niedźwiedzi i przyprawa Kamis Mexican Street Food.


Sposób przygotowania:

  1. Warzywa kroję i dodaję do serka.
  2. Bułkę delikatnie moczę wodą i wrzucam na suchą patelnie do momentu aż będzie zarumieniona.
  3. Awokado rozgniatam widelcem i dodaję przyprawy.


Nie raz Wam mówiłam, że śniadanie to mój największy posiłek w ciągu dnia i dzięki temu nie mam potrzeby podjadania i jem mniej na resztę posiłków. Próbowałam wiele opcji, tej się trzymam ponad pół roku i super się sprawdza. Do tego kawa i rumianek.

Porcja ze zdjęcia ma 562 kcal

B: 33.1g T:22.5g W:62.2g

Tak w ogóle serek wiejski jem tylko w takiej formie, sam mi nie smakuje, a na słodko to już całkiem odpada. Nie lubię smaku samego nabiału.

 

 

Kanapki z awokado

06 stycznia 2021
23 lutego 2021
Domowe kuleczki a’la Lion, czyli mój ulubiony fit słodycz. Jedna kulka (dwa razy połowka ze zdjęcia) ma 106 kcal B:2.2 g T:4.3g T:13.8 g Kuleczki robi się 20 minut, a z przepisu wychodzi ich 9. Składniki: 5 wafli ryżowych (50g)
23 lutego 2021
Coś pysznego! Porcja ze zdjęcia (258g) - 1 sztuka ma 370 kcal B: 16.2g T:11.6g W:50.8g Sposób przygotowania: Parówki z Lidla, bułka z osiedlowego sklepu, zwykła pszenna. Parówkę wrzucamy na gorącą wodę, rozcinamy bułkę i wkładamy ser i parówkę. Można
23 lutego 2021
Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o spodach z Gusto Bello dostępnych w Biedronce (mają bardzo prosty skład (mąka, woda, drożdże, olej, sól). Można robić na patelni, albo w piekarniku. Ja wolę z patelni. Cała pizza ma 646 kcal B:29.1 T:25.5g

Najnowsze przepisy

Komentarze: