Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Talerz pełen zdrowia - idealne śniadanie, kolacja lub posiłek do pudełka

Porcja ze zdjęcia ma 606 kcal
B:38.6g T:32.4g W:44.7g

Przepis:

  • Guacamole - całość- 250 kcal to 4 takie kanapki grubo posmarowane - tak mi smakuje najbardziej: 1 papryczka chilli, 1 awokado, ząbek czosnku, pieprz świeżo mielony, sok z limonki (1/3 sztuki), sól do smaku. Pasuje też czerwona cebulka, ale ja dziś nie miałam, takie też jest super
  • Chleb pełnoziarnisty ze słonecznikiem (Stokrotka - piekarnia Orzeł)
  • Łosoś wędzony (50g)
  • Jajko na twardo z czarnuszką
  • Pomidor z oliwkami i świeżą bazylią i oregano
  • Wszystko posypane moją ulubioną przyprawą od Kamis - suszone pomidory z czosnkiem i bazylią

 

Kocham to śniadanko!

 

 

Guacamole i wędzony łosoś

12 stycznia 2021
23 lutego 2021
Domowe kuleczki a’la Lion, czyli mój ulubiony fit słodycz. Jedna kulka (dwa razy połowka ze zdjęcia) ma 106 kcal B:2.2 g T:4.3g T:13.8 g Kuleczki robi się 20 minut, a z przepisu wychodzi ich 9. Składniki: 5 wafli ryżowych (50g)
23 lutego 2021
Coś pysznego! Porcja ze zdjęcia (258g) - 1 sztuka ma 370 kcal B: 16.2g T:11.6g W:50.8g Sposób przygotowania: Parówki z Lidla, bułka z osiedlowego sklepu, zwykła pszenna. Parówkę wrzucamy na gorącą wodę, rozcinamy bułkę i wkładamy ser i parówkę. Można
23 lutego 2021
Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o spodach z Gusto Bello dostępnych w Biedronce (mają bardzo prosty skład (mąka, woda, drożdże, olej, sól). Można robić na patelni, albo w piekarniku. Ja wolę z patelni. Cała pizza ma 646 kcal B:29.1 T:25.5g

Najnowsze przepisy

Komentarze: