Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Talerz pełen zdrowia - idealne śniadanie, kolacja lub posiłek do pudełka

Porcja ze zdjęcia ma 606 kcal
B:38.6g T:32.4g W:44.7g

Przepis:

  • Guacamole - całość- 250 kcal to 4 takie kanapki grubo posmarowane - tak mi smakuje najbardziej: 1 papryczka chilli, 1 awokado, ząbek czosnku, pieprz świeżo mielony, sok z limonki (1/3 sztuki), sól do smaku. Pasuje też czerwona cebulka, ale ja dziś nie miałam, takie też jest super
  • Chleb pełnoziarnisty ze słonecznikiem (Stokrotka - piekarnia Orzeł)
  • Łosoś wędzony (50g)
  • Jajko na twardo z czarnuszką
  • Pomidor z oliwkami i świeżą bazylią i oregano
  • Wszystko posypane moją ulubioną przyprawą od Kamis - suszone pomidory z czosnkiem i bazylią

 

Kocham to śniadanko!

 

 

Guacamole i wędzony łosoś

12 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: