Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

W 40 minut! Ramen po mojemu, czyli rosół na piersi z kurczaka z azjatyckimi przyprawami, grzybkami MUN, makaronem ryżowym, pędami bambusa i jajkiem. Moim zdaniem dobry, mąż też chwalił, więc spokojnie, z czystym sumieniem mogę podać przepis.

Porcja: 50g makarony, 1 jajko, 2 grzybki mun, 30g kurczaka i taka miseczka bulionu dostarcza 441 kcal
B: 29.3g T:12g W: 55.1g

Przepis:

  1. Do garnka wlewamy litry wody. Wkładamy porcję rosołową i podwójną pierś z kurczaka. Dodajemy ziele angielskie - 3 szt i liść laurowy - 4 szt. Czekamy aż się wywar się zagotuje. Doprawiamy wszystkimi przyprawami po łyżeczce: czerwone/żółte curry, zioła tajskie, trawa cytrynowa, kurkuma, pieprz, sól, vegeta natur. Dolewamy sos sojowy - ja dałam dwie porządne łyżki.
  2. Dodajemy wcześniej pokrojone warzywa: 2 marchewki, pietruszkę, pół selera. Gotujemy ok. 20 min aż warzywa będą miękkie.
  3. Makaron ryżowy i grzybki MUN - gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Możecie użyć innego makaronu azjatyckiego, też będzie pasował. Ja miałam akurat taki.
  4. Jajko można ugotować na twardo, albo na pół miękko - ja wolę na twardo, mój mąż na miękko. To już kwestia tego jak wolisz.
  5. Pierś z kurczaka wyciągamy i kroimy na kawałeczki.


Gotowe!

 

 

Fit ramen - rosół w stylu azjatyckim

29 stycznia 2021
15 kwietnia 2021
Curry z piersią z indyka i warzywami podawana z ryżem i świeżą kolendrą w 20 minut Porcja ze (1/4 sosu i 50 g ryżu razem 570g) dostarcza 605 kcal B:31.1g T:22.2g W:69.2g Składniki na 4 porcje: 450g piersi z indyka
15 kwietnia 2021
Przez żołądek do serca. Jednak do stosowania cały rok, a nie tylko dzisiaj. Poczułam wiosnę patrząc na to zdjęcie. A Ty? Moja porcja ma 498 kcal B:23.8g T:32.2g W:28.9g Sposób wykonania: Rozcinam parówkę prawie do końca i zawijam w serduszko,
15 kwietnia 2021
Placuszki bananowo-kakaowe z czekoladą i dodatkami w 15 minut. Porcja ze zdjęcia dostarcza 490 kcal B:18.8g T:17.7g W:63.5g Same placuszki 9 szt.(190g) 334 kcal Przepis na 21 placuszków (jeden 34kcal): 2 banany 2 jajka 3 łyżki mąki (u mnie pszenna

Najnowsze przepisy

Komentarze: