Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Faszerowany pstrąg z piekarnika, domowe fryteczki i sałatka - czyli nasz dzisiejszy obiad, który robi się sam w 30 minut.

 

Wczoraj w Lidlu wpadł mi w oko pstrąg i dzisiaj zrobiłam na obiad.

 

Pstrąga warto jeść ponieważ wśród ryb słodkowodnych zawiera on najwięcej kwasów omega-3, które są niezwykle ważne dla prawidłowego funkcjonowania naszego serca i układu krążenia. Kwasy omega-3 zapobiegają chorobom, sprawiają, że dłużej wyglądamy i czujemy się młodsi oraz po prostu poprawiają nastrój. Jak jesteś ze mną na Instagramie, to wiesz, że ryby są nieodłącznym elementem mojego menu, jem je min. 4-5 raz w tygodniu.

 

Porcja ze zdjęcia dostarcza 496 kcal

B:35.9g T:25.1g W:33.1g

 

- w tym 200g ryby - odliczając to, czego w rybie nie jemy. Ja też nie jem skórki, bo po prostu nie lubię zarówno w rybach, jak i kurczakach itd. oraz 150g ziemniaków.

 

 

Faszerowany pstrąg z piekarnika

11 stycznia 2021

Najnowsze przepisy

Komentarze: