Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obiad, który przygotowuje się 20 minut.

Taki talerz to 342 kcal
B:25.5g, T:4.8g, W:43.2g

Porcja zdrowia dla każdego.

Przepis:

  1. Dorsza przyrządzamy w parowarze równocześnie z fasolką (pół opakowania 450 g). Płat dorsza (280g) przyprawiam natką pietruszki, solą, pieprzem oraz 2 plastrami cytryny. Gdy woda w parowarze się zagotuje wszystko razem paruje 20 min.
  2. Gdy nie masz parowaru, możesz upiec/ugotować/usmażyć. A fasolkę szparagową ugotować.
  3. Kasza to mhiammas (kuskus persłowy) - gotowa mieszanka Trendy Lunch od Melvit. Akurat taką miałam w domu. Kiedyś kupiłam w Lidlu.
  4. Sałatka: pomidorki (10 sztuk) kroimy w półksiężyce, dodajemy 1/3 posiekanej czerwonej cebuli i pęczek świeżej bazylii.


Gotowe!

 

 

Dorsz na parze z fasolką, kaszą i pomidorową salsą

29 stycznia 2021
15 kwietnia 2021
Curry z piersią z indyka i warzywami podawana z ryżem i świeżą kolendrą w 20 minut Porcja ze (1/4 sosu i 50 g ryżu razem 570g) dostarcza 605 kcal B:31.1g T:22.2g W:69.2g Składniki na 4 porcje: 450g piersi z indyka
15 kwietnia 2021
Przez żołądek do serca. Jednak do stosowania cały rok, a nie tylko dzisiaj. Poczułam wiosnę patrząc na to zdjęcie. A Ty? Moja porcja ma 498 kcal B:23.8g T:32.2g W:28.9g Sposób wykonania: Rozcinam parówkę prawie do końca i zawijam w serduszko,
15 kwietnia 2021
Sezon na kurki trwa, a że to moje ulubione grzyby, więc tak oto powstał kolejny przepis z ich wykorzystaniem. Makaron z dzisiejszego przepisy przygotowuje się 20 minut. Jest to danie niezwykle proste, ale za to jakie efektowne! Idealne, gdy chcesz

Najnowsze przepisy

Komentarze: