Zapisz się i bądź na bieżąco!

Copyright 2020. NATIBUCZI. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Odpowiedź brzmi TAK!


Wystarczy po prostu zjeść odpowiednią porcję - taką, która nas nasyci, a nie przesyci. Zamiast śmietany do sałaty wybrać jogurt naturalny, niczym nie polewać ziemniaków, a na patelnię wleć kontrolowaną ilość oleju. Smakuje równie wybornie!

Porcja ze zdjęcia ma 388 kcal

B:26.6g T:12.8g W:43.9g

Kotlety - 142g

Ziemniaki - 145g

Sałata z jogurtem - 128g

Kiedyś ktoś mi nagadał głupot, że jak jestem na diecie, to muszę zrezygnować z wielu potraw kuchni polskiej. Gdy odchudzałam się pierwszy raz w pół roku schudłam 20 kg- jadłam na zmianę wafle ryżowe, jogurty, zupy i sałatki z gotowanym kurczakiem. Kg wróciły w niecały rok. Od 2.5 roku wymyślam swoje odchudzone przepisy i codziennie jem pysznie, po swojemu i tak, że dieta to nie kara! Kg nie wracają, a do tego sprawia mi po prostu przyjemność.

Oczywiście smażenie nie jest wskazane codziennie, ale raz na jakiś czas można i się nie utyje. Sprawdziłam!



Przepis na 11 kotletów:

  • 500g mielonej łopatki wieprzowej łączymy z pokrojoną w kostkę 1 cebulą, 2 ząbkami czosnku, solą, pieprzem, 1 jakiem i 50g bułki tartej
  • Formujemy kotlety i smażymy na dobrze rozgrzanej patelni z dwóch stron na złoty kolor na wolnym ogniu. 5 kotletów u mnie to 1.5 łyżki oleju rzepakowego.
     

Sposób przygotowania:

  1. Ziemniaki ugotowałam na parze.
  2. 6 liści sałaty masłowej, 4 rzodkiewki, ogórka, szczypiorek i koperek kroimy i mieszamy z 4 łyżkami jogurtu + sól i pieprz do smaku.
  3. Czekam aż się ułoży obiad i włączam trening z Pamelką @pamela_rf, a później rower.

Czy tradycyjny polski obiad może nie mieć 1000 kcal i smakować?

28 lipca 2020

Najnowsze przepisy

Komentarze: